Print Friendly and PDF

Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Κρουασανάκια μπουκιάς με φέτα ή λουκάνικο

Λουκούμια!!!

DSC_0016

Υλικά
για 40 κομμάτια
1 κούπα χλιαρό γάλα
1 φακελάκι μαγιά ξερή
1 αβγό ελαφρά χτυπημένο
1 κ.γ. κοφτό αλάτι
1 φλ. του ελληνικού καφέ ελαιόλαδο
αλεύρι όσο πάρει (πάνω κάτω 3 κούπες)

για τη γέμιση με τυρί
1 κούπα τυρί φέτα
ασπράδι από ένα αβγό
πιπέρι
δυόσμο(προαιρετικά)

λουκάνικα κομμένα στη μέση

για το άλειμμα
1 κρόκο
σουσάμι

115 γρ. βούτυρο ή μαργαρίνη για το ταψί


Εκτέλεση
Βάζουμε σε μπολ όλα τα υλικά εκτός από το αλεύρι και τα ανακατεύουμε
με το σύρμα.

DSC_0001

Προσθέτουμε το αλεύρι σιγά σιγά και ζυμώνουμε μέχρι να πάρουμε ένα
απαλό ζυμαράκι που δεν κολλάει.

DSC_0002


Χωρίζουμε σε 5 ίσα μπαλάκια.

DSC_0004

Ετοιμάζουμε τη γέμιση τυριού και τα λουκάνικα.

DSC_0003

DSC_0005

Λαδώνουμε τον πάγκο μας με λίγο ηλιέλαιο και ανοίγουμε επάνω το κάθε
μπαλάκι σε φύλλο με διάμετρο 24 εκ.
Χωρίζουμε σε 8 κομμάτια.

DSC_0006

Βάζουμε λίγη από τη γέμιση του τυριού σε κάθε κομμάτι.

DSC_0007

Διπλώνουμε τις πλαϊνές πλευρές πάνω από τη γέμιση και τυλίγουμε σαν
κρουασάν.Κάνουμε το ίδιο και με τα λουκάνικα.

DSC_0008

DSC_0009

Αραδιάζουμε όλα τα πιτάκια σε ταψί και αλείφουμε με τον κρόκο.
Πασπαλίζουμε με σουσάμι όσο έχουν γέμιση τυριού.

DSC_0010

Ανάμεσα στα πιτάκια μοιράζουμε κομματάκια από το βούτυρο ή τη μαργαρίνη.

DSC_0013

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 200 βαθμούς C,με αντιστάσεις
πάνω κάτω για περίπου 30-35 λεπτά ή μέχρι να πάρουν χρώμα.
Ζεστά ή κρύα το ίδιο υπέροχα!!!

DSC_0014

31 σχόλια:

  1. Φαίνονται απλά τέλεια!!!Καταπληκτική ιδέα και για παιδικό πάρτυ!!Θα τα δοκιμάσω σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ.ΚΑΝΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΑΦΗΝΩ ΤΗ ΖΥΜΗ ΝΑ ΦΟΥΣΚΩΣΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ.ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ.ΜΑΡΙΑ ΑΠΟ ΚΡΗΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μόλις τα έβαλα στο φούρνο και ήδη φαίνονται φανταστικά!
    Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Αλεξάνδρα!!! Σε έψαχνα καιρό και αναρωτιόμουν πού "χάθηκες" από το διαδίκτυο... έπεσα πάνω στο κέικ το νηστίσιμο με το ινδοκάρυδο και μας έκανες συντροφιά όλα τα πρωινά μαζί με το καφεδάκι μας ;) Ήπιαμε πολλές φορές στην υγειά σου!!!
    Χάρηκα που σε ξαναβρήκα!

    Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σταυρούλα μου,
      ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

      Χαίρομαι που κατάφερες τελικά να με βρεις εστω και μετά από ένα χρόνο!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχούλες ,με κάνεις πολύ χαρούμενη που εστω και με αυτό τον τρόπο σας εκανα να ξεκινάτε όμορφα τη μέρα σας.

      Ελπίζω τα κρουασανάκια να σας ενθουσιάσουν το ίδιο!!

      Καλή συνέχεια και καλωσόρισες!!!
      Α.

      Διαγραφή
    2. Είναι τέλεια! Η ζύμη αφράτη, η γέμιση δεν ξεχειλίζει και φουσκωτά-φουσκωτά!!! Μπράβο βρε Αλεξάνδρα!!!

      Ένας χρόνος όντως είναι πολύς... καλά πού κοιτούσα??? Η αλήθεια είναι πως δεν έψαξα συστηματικά, αλλά μου είχαν λείψει οι τέλειες συνταγές σου με τις πολύ όμορφες φωτογραφίες, με την υπογραφή σου κάτω δεξιά!!!

      Καλό βράδυ

      Σταυρούλα

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά!Τα έφταιξα σήμερα με κανονική μαγιά μια και είχα στο ψυγείο. Εγιναν ανάρπαστα και πρέπει να τα ξαναφτιάξω σύντομα γιατι κάποιοι δεν τα πρόλαβαν, πραγματικά λουκούμια. Ευχαριστώ πολύ για τη συνταγή. Εύη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα έφτιαξα με πολλές παραλαγές στη γέμιση και ήταν υπέροχα.Σε ποιό στάδιο θα μπορούσα να τα βάλω στην κατάψυξη.Μετά θα τα ψήσω όπως είναι παγωμένα;Ευχαριστώ για τις ωραίες συνταγές σου,σε παρακολουθώ απο παλιά και έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη με ότι έχω φτιάξει.
    Καλό βράδυ
    ΧΑΡΑ απο ΠΥΡΓΟ ΗΛΕΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Χαρά.
      Χαίρομαι που ευχαριστήθηκες τη συνταγή!!

      Μπορείς να βάλεις το ζυμάρι στην κατάψυξη και να τα φτιάξεις όποτε θες αφού το ξεπαγώσεις.

      Μπορείς όμως να ετοιμάσεις τα πιτάκια βάζοντας και τη γέμιση να τα βάλεις στην κατάψυξη,αν έχεις χώρο,και όταν τα θελήσεις να τα ξεπαγώσεις να τα αλείψεις με το αβγό και να τα ψήσεις.

      Εύκολα πράματα!!!!

      Πολλά φιλάκια από μένα,
      Α.

      Διαγραφή
  6. αν δεν βαλω αυγο στη ζυμη θα βγει το ιδιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απλά υπέροχα!!Σκέτα λουκουμάκια...έχει ήδη εξαφανιστεί το πρώτο ταψί..πολύ πολύ αφράτα!!Καταπληκτική συνταγή Άλεξάνδρα μου..ευχαριστούμε!!Τα μικρά μου τα λατρέψανε..;)Την επόμενη φορά σίγουρα διπλή δόση να τα ευχαριστηθεί κ η μανούλα!!!Καλή σας μέρα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματικά πολυ όμορφα σε εμφάνιση. Έφτιαξα τα μισά με λουκάνικο και τα αλλα μισά με ελιά, κρεμμύδι, κολιαντρο (παραδοσιακη κυπριακή γέμιση για ελιοπιτακια). Κι έγιναν στρουμπουλα. Θα τα κεράσω αύριο στη δουλειά .

    Ευχαριστούμε για τη συνταγή και ειδικά επειδη είμαι νέα στο blog σας με βοηθά παρα πολυ η φωτογράφιση σας γιατι καποτε δε ξέρεις πως φαίνεται κάτι ενώ το ετοιμάζεις .Βλέποντας τις φωτο νιώθω ότι πάω καλα :)

    Καλη συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενα μονο θα πω Αλεξανδρακι μου..ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!
    Ελενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ναι,ναι,ας μας ελεγες οτι εξαφανιζονται σε χρονο d.t.,
    γιατι εγω η καημενη ΜΟΝΟ 3 προλαβα να φαω!!!!
    Παρα πολυ ωραια Αλεκα μου!!
    Και γρηγορη εκτελεση,οτι πρεπει!!
    Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μύλοι Κρήτης....εγγυηση!!!!οσοι /ες το εχουν χρησιμοποιησει ξερουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΩΣ ΓΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΕΚΑΝΑ ΞΕΔΙΠΛΩΣΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΛΠΟ ΣΤΟ ΤΥΛΙΓΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ γευστική συνταγή. Την έχω φτιάξει ήδη 2 φορές! Θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να τα βάλω στην κατάψυξη ωμά. Αν ναι, μετά τα ψήνω κατευθείαν ή τα αφήνω να ξεπαγώσουν;
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Νίκη.
      Χαίρομαι που σου άρεσε η συνταγή.
      Απάντηση στην ερώτηση σου για την κατάψυξη θα βρεις παραπάνω στα σχόλια,
      Να εχεις μια όμορφη μέρα,
      Α.

      Διαγραφή
  14. Αλέκα μου είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!! Δεν έχω λόγια! Μπράβο για τη συνταγή!! Πολύ εύκολη ζύμη και αφράτη-τραγανή όλα μαζί!!
    Ευχαριστώ πολύύύ!!!
    =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εξαιρετικά!!! Έχουν ξετρελαθεί όλοι, μαζί κι εγώ φυσικά... την πρώτη φορά η ζύμη ήταν πολύ κολλώδης, αλλά έβαλα μια κούπα αλεύρι παραπάνω και όλα τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μόλις συνειδητοποίησα πως αντί για ένα φλ του καφέ λάδι έβαλα μια κούπα κανονική.... το αλεύρι δεν το μέτρησα αλλά πρόσθεσα μέχρι να πλάθεται. Το κακό είναι πως τα έβαλα ήδη στην κατάψυξη για το πάρτι μας που είναι την Κυριακή. Έχω ελπίδες να τρώγονται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχα, υγιεινά, πεντανόστιμα και πανεύκολα! Αλεξάνδρα μου, οι συνταγές ξετρελλαίνουν μικρούς και μεγάλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΑ,ΕΥΚΟΛΑ,ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ.ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έχω προσπαθήσει Να φτιαξω πολλές άλλες συνταγές για αλμυρά κρουασανακια αλλά πήγαιναν όλες στράφι.. Η συγκεκριμένη συνταγή είναι απλά εγγύηση ακόμη και για τον πιο αρχάριο!!!τα έκανα σήμερα και είναι απλά μοναδικά!!!Η μόνη παραλαγη είναι ότι στα κρουσανακια με το λουκάνικο έβαλα και τυρί Γκούρα και απλά τα σπάνε!!!τη συνιστώ ανεπιφύλακτα και όσοι δεν έχετε τόλμησε να τη φτιάξετε πραγματικα δε ξέρετε τι χάνετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι τα ωραιότερα λουκανοτυροπιτάκια που έχω φάει στην ζωή μου...και σημαντικότερο να έφτιαξα με τα χεράκια μου από αυτή την υπέροχη συνταγή..δεν έχω λόγια απλά ότι είμαι σθεναρά πλέον fun αυτού του blog...ότι έχω φτιάξει είναι υπέροχο...νιώθω πολύ τυχερή που το ανακάλυψα πραγματικά..σας ευχαριστώ θερμά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με το ζυμάρι αυτο μπορώ να βάλω σοκολάτα κουβερτούρα μέσα σαν γέμιση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Η κουπα ποσα γραμμαρια ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αντι για αλάτι πρόσθεσα ζαχαρη και για γέμιση μερεντα απλα υπεροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Εγώ τα φτιάχνω τα τελευταία 4-5 Χρόνια.. πάντα 2 δόσεις!!!και στο λουκάνικο βάζω επίσης κέτσαπ και μουστάρδα..σαν hot dog είναι τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...