Print Friendly and PDF

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Χυλός για τηγανητά κολοκυθάκια

Φίλε……
Πιάσε μια μπίρα!


DSC_0056_thumb[7]

Υλικά
1 μπουκάλι μπίρα (γυάλινο το κλασικό)
λίγη ρίγανη
1 αβγό
1/2 με 1 κ.γ. baking powder
λίγο αλάτι
αλεύρι όσο χρειάζεται για να πάρουμε ένα μείγμα μέτριο ούτε πηχτό ούτε αραιό

κολοκυθάκια κομμένα πάρα πολύ λεπτά
λάδι για το τηγάνι


Εκτέλεση
Βάζουμε όλα μαζί τα υλικά σε μπολ και ανακατεύουμε μέχρι να πάρουμε
ένα μέτριας πυκνότητας χυλό.

DSC_0048


DSC_0052

Περνάμε από το μείγμα τα κολοκυθάκια.

DSC_0053

Τηγανίζουμε σε μπόλικο καυτό λάδι.
Γυρίζουμε από όλες τις μεριές να ροδίσουν όμορφα.

DSC_0054

Βγάζουμε σε χαρτί κουζίνας να στραγγίσουν το περιττό λάδι.
Σερβίρουμε!

DSC_0061

ΣΗΜ:Με τον ίδιο χυλό μπορούμε να τηγανίσουμε τυρί φέτα και ροδέλες
κρεμμυδιού για onion rings!

4 σχόλια:

  1. Aλεξάνδρα μου ..σε ευχαριστούμε για τις υπέροχες ιδέες!
    (Οι συνταγές σου με τα κολοκυθάκια μου έχουν σώσει!Έχω τσάντες κολοκύθια απ τον κήπο..δεν ξέρω τι να τα κάνω!Μου χεις δώσει τόσες ιδέες που ευτυχώς δεν τα έχουμε βαρεθεί ακόμη!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσούλα μου, πολύ χαίρομαι μ'αυτά που μου γράφεις!!!

      Να'σαι καλά γλυκό μου κορίτσι:)

      Πολλά φιλάκια
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  2. Allergy Alert!

    What could I use instead of beer, and what amount?

    Have a Joyful Day :~D
    Charlie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello Charles:)

      Although I haven't tried it,
      I think that you can replace beer with the same
      amount of sparkling water.


      Have a nice day from greece,
      Alexandra

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...