Print Friendly and PDF

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Muffins σοκολάτας

Εύκολα και νόστιμα τα “σκασμένα”!!!
DSC_0021

Υλικά
180 γρ. αλεύρι που φουσκώνει μόνο του (κοσκινισμένο)
20 γρ. κακάο ή 4 κ.σ. κοφτές (κοσκινισμένο)
250 ml. σπορέλαιο
120 γρ. ζάχαρη
4 αβγά ελαφρώς χτυπημένα

Εκτέλεση
Σε μπολ ανακατεύουμε όλα τα στερεά υλικά.

DSC_0007

Προσθέτουμε και τα υγρά υλικά και ανακατεύουμε να ενωθούν μεταξύ τους .
DSC_0008

Ετοιμάζουμε τις υποδοχές μιας φόρμας για 12 muffins και μοιράζουμε
μέσα σε αυτές το μείγμα.
DSC_0009

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς C με αντιστάσεις
πάνω-κάτω στη μεσαία θέση για περίπου 25 λεπτά.
DSC_0010

Αφήνουμε τα κεϊκάκια μας να σταθούν και να κρυώσουν πάνω σε σχάρα.

DSC_0024

6 σχόλια:

  1. Τα μαφινάκια με έγιναν ΤΕΛΕΙΑ!!!
    Αφράτα και πολύ ΝΟΣΤΙΜΑ!!!
    Τέλειες οι αναλογίες,τέλειο και το αποτέλεσμα!!!
    Και πανεύκολα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ.ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ,ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΥΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΚΤ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΙΠΕ.ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΑ ΤΗ ΖΑΧΑΡΗ ΣΤΑ 150gr ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΕΣΑ ΚΑΙ ΑΜΑΡΕΤΟ ΒΓΗΚΑΝ ΑΓΛΥΚΑ-ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΑΤΡΗΣ ΤΩΝ ΓΛΥΚΩΝ ΚΕΪΚ- ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΓΕΥΣΗ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟ ΚΕΪΚ.ΙΣΩΣ Η ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΞΗΡΩΝ ΚΑΡΠΩΝ ΝΑ ΤΑ ΕΝΙΣΧΥΕ ΓΕΥΣΤΙΚΑ.
    ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΛΑ Ή ΤΟΝ ΚΑΦΕ.ΣΕ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ.
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ .
    ΜΑΡΙΑ ΑΠΟ ΚΟΡΙΝΘΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρια μου,θα μου επιτρεψεις να σου πω,επειδη κι γω τα μπερδευα παλια,οτι τα muffins ειναι πιο πολυ ψωμακια γλυκα,για πρωινο,τσαι κτλ.Τα cupcakes ειναι τα μικρα κεκακια.Ισως γι'αυτο σου φανηκαν καπως αγλυκα...κι εγω παλιοτερα εβλεπα συνταγες για muffins και cupcakes και αναρωτιομουν γιατι εχουν δυο ονομασιες.Το εψαξα λιγο και βρηκα αυτη τη διαφορα,που φαινεται βεβαια και στη γευση!Φιλικα Αμαλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ.ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΙΔΙΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΑΠΟ ΕΞΩ,ΔΗΛ.ΜΙΚΡΑ ,ΓΛΥΚΑ ΚΕΚΑΚΙΑ.
    ΤΑ CUPCAKES ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΙ ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ.ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΜΑΦΙΝΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΑ ΨΩΜΑΚΙΑ.
    ΟΠΩΣ ΚΙ ΑΝ ΤΑ ΠΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΚΕΪΚ.
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω εάν είναι απαραίτητο να βάλουμε στις υποδοχές της φόρμας, αυτά τα "πλισέ" χαρτάκια. Δεν αρκεί η φόρμα εάν είναι αντικολλητική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα.

      Και βέβαια ΔΕΝ είναι απαραίτητα τα καραμελόχαρτα.
      Μπορεις να αδειάσεις το μείγμα σου κατευθεία στη φόρα!!
      Τα καραμελόχαρτα μας διευκολίνουν απλά στο να βγάλουμε τα κεκάκια εύκολα χωρίς να τα χαλάσουμε!

      Καλό βράδυ από μένα,
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...