Print Friendly and PDF

Τρίτη 17 Ιουλίου 2012

Muffins με Nutella

Ένα γλυκάκι με περιεχόμενο!!!

 
DSC_0105

Υλικά
140 γρ. βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
3/4 κούπας ζάχαρη
3 αβγά
1-2 βανίλιες
1 3/4 κούπας αλεύρι για όλες τις χρήσεις ή 200 gr.
1/4 κ.γ. αλάτι
2 κ.γ. baking powder

για τη γέμιση
1/3 κούπας περίπου Nutella


Εκτέλεση
Χτυπάμε για λίγο το βούτυρο με τη ζάχαρη.

DSC_0081  

Προσθέτουμε ένα-ένα τ’αβγά.

DSC_0084

Στη συνέχεια ρίχνουμε στο μπολ τη βανίλια,το αλάτι,το αλεύρι και το baking.

DSC_0085

Σε ταψάκι με 12 υποδοχές για muffins στρώνουμε τα ειδικά χαρτάκια
ή φόρμες σιλικόνης και μοιράζουμε μέσα το μισό από το μείγμα.

DSC_0090  

Στη συνέχεια μοιράζουμε τη Nutella και στα 12

DSC_0093

και τελειώνουμε σκεπάζοντας με το υπόλοιπο μείγμα των muffins.

DSC_0096

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 165 βαθμούς C ,με
αντιστάσεις πάνω-κάτω,στη μεσαία θέση για περίπου 20 λεπτά να
ροδίσουν ελαφρά.

DSC_0114

Αφήνουμε να σταθούν για λίγο και τα βγάζουμε σε σχάρα να
κρυώσουν εντελώς.

DSC_0120

ΣΗΜ:Ίσως από τα πιο νόστιμα muffins που υπάρχουν.
Για ακόμη περισσότερη απόλαυση μπορείτε να τα καλύψετε με
βουτυρόκρεμα σοκολάτας.

DSC_0101

28 σχόλια:

  1. Φαίνονται πεντανόστιμα! Και τις φωτό ήδη τις έβαλα και στο Pinterest, υπέροχες!!! Congrats!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να'σαι καλά Ελένη μου.
    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

    Καλό βράδυ
    Αλεξάνδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκια μου Αλεξανδρα!!!!Ποσο χαιρομαι που σε βρισκω...ξερεις ποσες ωρες σταθηκα μπροστα στον υπολογιστη για να σε βρω....δεν το πιστευα οτι εχασα τις συνταγες σου!!!!Ειδικα τις γλυκιες που τρωω σαν τρελη...(αυτοσαρκαζομαι!!!).Αυριο θα φτιαξω τα μαφινς σου για τα παιδια!!!!!!!!!!!!!!!!Η φιλη σου Κατερινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερινάκι μουυυυυυυυυυυυυυυυ!!
    Πόσο χαίρομαι που προσπάθησες και τα κατάφερες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Να'σαι καλά!!!
    Να τα φτιάξεις τα μαφινάκια είναι ΣΟΥΠΕΡ!!!!!
    Περιμένω εντυπώσεις

    Και πάλι καλή σου μέρα
    Αλεξάνδρα:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνονται τόσο αφράτα..
    Θα τα φτιάξω αν προλάβω σήμερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλεξανδρα, αν θες δωσε μας και τη συνταγη για βουτυροκρεμα σοκολατας!

    Πανος Καλαματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρυσούλα είναι πεντανόστιμα.
    Θα δεις...

    Καλό μεσημέρι
    Αλεξ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάνο,με την πρώτη ευκαιρία θα αναιβάσω
    συνταγούλα και βουτυρόκρεμα.

    Αν θες μέχρι τότε στείλε μου στο mail το e-mail σου να σου τη στείλω...

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς σε βρίσκω και στο καινούργιο σου σπιτάκι. Εύχομαι πάντα έτσι όμορφες συνταγές. Αυτή είναι σούπερ! Callie by Anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Callie μου σ'ευχαριστώ
    για την επίσκεψη και τις ευχές σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγιναν τόσο νόστιμα,μα τόσο νόστιμα!!!!!
    Αυτά τα μάφινς ΠΡΕΠΕΙ να τα φτιάξετε ΟΛΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aχ Αλεξάνδρα μου!Τα αγαπημένα του γιού μου!!Σε ευχαριστούμε για τις υπέροχες συνταγές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα έφτιαξα σήμερα τα μαφινάκια και θέλω να πω,πως ενθουσίασαν μικρούς και μεγάλους.Πραγματικά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ζωή!
      Πολύ χάρηκα που σου άρεσαν τα μαφινάκια.

      Να'σαι καλά!
      Καλό βράδυ:)
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  14. καλησπερα!!!
    τέλεια φαινονται!!!θα μπορουσα να βαλω ζαχαρη αχνη αντι για κανονική,και αν ναι πόσα γραμμάρια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό απόγευμα καλή μου και Χρόνια Πολλά.

      Ναι,μπορεις να βάλεις άχνη αντί για ζάχαρη στη συνταγή, στην ίδια ακριβώς ποσότητα!

      Καλή επιτυχία αν τα δοκιμάσεις...
      Καλό απόγευμα από μένα.

      Φιλικά,
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  15. πολυ καλη συνταγη!μολις τα εκανα!ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σοβαρά κάνατε τη συνταγή και σας βγήκε? εμένα μου έγινε ζυμάρι, γουρμπαλάκια :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μολις την εφτιαξα.Ακολουθησα ακριβως οτι λεει(πρωτη φορα φτιαχνω cupcakes)και οντως μου βγηκε.Μηπως εκανες καποιο λαθος?Γιωτα

      Διαγραφή
  17. Καμία συμβουλή για μένα που δεν μου βγήκε η συνταγή ε! Μόνο ανώνυμα μηνύματα για το πόσο καλή είναι η συνταγή! Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λείπει το γάλα!!!!!!!!!!!!!!! Η συνταγή χρειάζεται και γαλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δοκιμάσουμε μια συνταγή και δεν μας πετύχει, ενώ έχει πετύχει σε άλλους, δεν σημαίνει ότι εχει λάθος η συνταγή!!!
      Μάλλον αλλού είναι το λάθος!

      Ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  19. αλεξανδρα θελει χτυπημα με μιξερ?αν μπορεισ να μου απαντησεισ σημερα θα χαρω πολυ γιατι θελω να τα φτιαξω.
    ευχαριστω πολυ χριστινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χριστινάκι μου ναι θέλει μιξερ!
    Καλή επιτυχία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αλεξανδρα βγηκαν πολυ νοστιμα.ακολουθησα κατα γραμμα τη συνταγη και εγιναν τελεια.οπως και οτι εχω φτιαξει απο εδω.μπραβο σου.πραγματικα χαιρομαι να φτιαχνω συνταγες απο εδω. φιλια πολλα.συνεχισε ετσι εισαι και πατριδα θεσσαλονικη.
    χριστινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Περιμένω εξω απο το φούρνο!τωρα τα ψήνω!το μείγμα υπάρχει περίπτωση να ηθελε και γάλα;μου φάνηκε λιγο δύσκολο να το δουλέψω με το κουτάλι στα φορμάκια και δεν έριξα όλο το αλεύρι.εχουνε φουσκώσει πολύ!!!Μαρια Καλαμάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αλεξανδρα μου εκανα τα μαφινς δευτερη φορα.Την πρωτη φορα ηταν πολυ ωραια ειχα βαλει μερεντα αντι για νουτελα.Τωρα εκανα την ζυμη βγηκε τελεια τα εκανα ολα σωστα αλλα εβαλα νουτελα.ολη η ζυμη ξεχειλισε και η νουτελα πηγε απο κατω.Εσκασα.Τι μπορει να πηγε στραβα βρε αλεξανδρα μου.Στενοχωρηθηκα.Ευχαριστω πολυ.Χριστινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημερα και ευχαριστω για την συνταγη. Μπλος την εφτιαξα .. Το μειγμα μου βγηκε πολυ πηχτο με αποτελεσμα να μην μπορω να το βαλω ευκολα στα φορμακια..αντι για ζαχαρη λευκη εβαλα κασυανη..να φταιει αυτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...