Print Friendly and PDF

Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

Milkshake σοκολάτας

Οι 2 όψεις του ίδιου …Milkshake!!!

Milkshake με Nutella

DSC_0055

Υλικά

για 1 ποτήρι
1 κούπα κρύο γάλα
1 κ.σ. Nutella
1 κ.γ. κακάο (προαιρετικά)
1/2 κ.γ. ζάχαρη (προαιρετικά)
1 κ.σ. corn flakes ή νιφάδες βρώμης

τρούφα για το γαρνίρισμα

Εκτέλεση
Βάζουμε όλα μαζί τα υλικά του milkshake στο multi και τα χτυπάμε
καλά να ενωθούν.

DSC_0041 

Αδειάζουμε σε ποτήρι και στολίζουμε με τρούφα

ΣΗΜ:Μπορούμε να παραλείψουμε τελείως τη ζάχαρη και να βάλουμε
2 κ.σ. Nutella.
Μπορούμε,αν θέλουμε,μαζί με τα υπόλοιπα υλικά μέσα στο multi
να προσθέσουμε 1 μπανάνα ή 1 μήλο.Εγώ εδώ το έχω φτιάξει
χωρίς φρούτα.

Milkshake με σιρόπι σοκολάτας

DSC_0060

Υλικά

για 2 ποτήρια
2 κούπες κρύο γάλα
1 μπάλα παγωτό σοκολάτα ή 3 κ.σ. χτυπημένη σαντιγί
1 κ.γ. κακάο
1 κ.γ. ζάχαρη
2 κ.γ. σιρόπι σοκολάτας ή αν δεν υπάρχει,σιρόπι καραμέλας

τρούφα για το γαρνίρισμα

Εκτέλεση
Βάζουμε όλα μαζί τα υλικά στο multi και χτυπάμε να ενωθούν.
Αν θέλουμε προσθέτουμε και παγάκια.

DSC_0044

Αδειάζουμε σε ποτήρι και σερβίρουμε πασπαλίζοντας με λίγη τρούφα.
2 εξαιρετικές προτάσεις που πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσετε!

DSC_0069

10 σχόλια:

  1. Πωπω! Κόλαση! Αλεξάνδρα μου έχεις βάλει στόχο να μας παχύνεις μου φαίνεται καλοκαιριάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To αγαπημέέένο μου!!
    Σε ευχαριστώ για τη συνταγή Αλεξάνδρα μου!Θα το φτιάξω εδώ και τώρα να το απολαύσουμε με τον αγαπημένο μου στο μπαλκονάκι μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mμμμμμ...Χαρές που θα κάνει ο Απόστολος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια και τα 2 είναι τέλεια αλλά αυτό με τη Νουτέλλα.
    Δεν παίζεται!!!!!!!!!!!!!!!!


    Καλή απόλαυση!
    Αλεξάνδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. What's up, all is going perfectly here and ofcourse every one is sharing data, that’s genuinely good, keep up writing.
    Also visit my weblog :: ready.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το απόλαυσα το απόγευμα!!!!
    Εκανα αυτό με την Νουτέλλα
    Αλεξάνδρα μου,την δροσιά του να έχεις!!!
    Αχ!!!!Με ικανοποίησε την γεύση μου πάρα πολύ!!!!
    ΤΕΛΕΙΟ ήταν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΥΠΕΡΟΧΟ!!!ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ.ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΕΙ ΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΠΑΓΩΤΟ ΣΤΡΑΤΣΙΑΤΕΛΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΠΡΟ ΗΜΕΡΩΝ.
    ΖΑΧΑΡΗ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ.ΗΤΑΝ ΔΡΟΣΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΕΛΑΦΡΥ.
    Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ.
    ΦΙΛΙΑ,
    ΜΑΡΙΑ -ΚΟΡΙΝΘΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. και γω ψηφίζω Νουτέλα...!!! ωραία και δροσερά όμως όλα να τα λεμε κι αυτά... Λιλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...