Print Friendly and PDF

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Κουλουράκια με ελαιόλαδο και καρύδια

Θα με θυμάστε σε κάθε μπουκιά!!!

DSC_0018

Υλικά

1 κούπα καρυδόψιχα τριμμένη
1 1/2 κούπας ζάχαρη
3 κούπες ελαιόλαδο
1/2 κούπας χυμό πορτοκάλι
1/2 κούπας μπράντι
1 κ.γ. κανέλα και γαρίφαλο σε σκόνη
1 κ.γ. baking powder
1 κ.σ. σόδα
περίπου 1 κιλό αλεύρι για όλες τις χρήσεις


Εκτέλεση
Αναμειγνύουμε όλα τα υλικά σε μπολ με τελευταίο το αλεύρι, το οποίο
προσθέτουμε σταδιακά μέχρι να πάρουμε μια ζύμη λεία.

DSC_0001


DSC_0003 

DSC_0005

Ανοίγουμε τη ζύμη σε ελαφρώς αλευρωμένη επιφάνεια και κόβουμε μπισκότα
σε διάφορα σχήματα με κουπ πατ ή απλά με ένα ποτήρι.
Αραδιάζουμε σε αντικολλητικό ταψί ή ταψί στρωμένο με λαδόκολλα.

DSC_0007

Ψήνουμε στους 175 βαθμούς C σε προθερμασμένο φούρνο με αντιστάσεις
πάνω κάτω στη μεσαία θέση για περίπου 20-25 λεπτά.

DSC_0030

ΣΗΜ:Η συνταγή βγάζει πολλά κομμάτια ανάλογα με το μέγεθος που
θα έχουν τα κουλουράκια.


DSC_0013

Η συνταγή είναι της κ. Τσιχλάκη

4 σχόλια:

  1. Aλεξανδρα μου μπορεις να μου πεις αν δεν εχω μπραντι αν μπορω να βαλω καποιο λικερ?? κ οταν λες 1 κουτ.γλυκου κανελα-γαρυφαλο,εννοεις στο συνολο, η' 1 γλυκου κανελα κ 1 γαρυφαλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. ΟΥΠΣ ξέχασα να σου απαντήσω για το ποτό που ρωτάς.
      Χωρίς κονιάκ δεν το εχω δοκιμάσει.
      1/2 κούπας είναι αρκετή ποσότητα και σίγουρα δεν μπορουμε να το παραλείψουμε!!
      Να αντικαταστήσεις όμως με άλλο λικέρ.......τι να σου πω δεν το εχω δοκιμάσει!
      Εγω προσωπικά θα προτιμούσα να βάλω κάποιο ουίσκι καλύτερα!

      Καλή συνέχεια...
      Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  3. Αλεξάνδρα, έχεις και σελίδα στο Facebook?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...