Print Friendly and PDF

Πέμπτη 5 Ιουλίου 2012

Κέικ κατσαρόλας ή βραστό ή Μελαχρινή

Τι… μαγειρεύουμε σήμερα;

DSC_0053 

Υλικά
1 ΒΙΤΑΜ
1 κούπα νερό
2 1/2 κούπας ζάχαρη
4 κ.σ. κακάο
5 αβγά
1 1/2 κούπας αλεύρι
2 βανίλιες
1 baking powder (20 gr.)

Εκτέλεση
Βάζουμε σε κατσαρόλα το ΒΙΤΑΜ να λιώσει.

DSC_0034

Ανακατεύουμε σε μικρό σκεύος το κακάο και τη ζάχαρη.

DSC_0035

Όταν λιώσει το ΒΙΤΑΜ  τα προσθέτουμε στην κατσαρόλα.


DSC_0037

Προσθέτουμε και το νερό.

DSC_0039

Αφήνουμε το μείγμα να βράσει μέχρι να φουσκώσει.
Αποσύρουμε από τη φωτιά.Κρατάμε μια κούπα και το υπόλοιπο το
αφήνουμε να σταθεί και να κρυώσει.

DSC_0041

Όταν κρυώσει ρίχνουμε μέσα το αλεύρι,τη βανίλια και το baking.

DSC_0043

Χτυπάμε με το μίξερ τα αβγά και τα προσθέτουμε και αυτά στο μείγμα.

DSC_0042

Ανακατεύουμε πολύ καλά με σύρμα  όλα τα υλικά και αδειάζουμε το
μείγμα σε βουτυρωμένο ταψάκι με διάμετρο 28 εκ.


DSC_0045

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς με αντιστάσεις
πάνω-κάτω για περίπου 30 λεπτά.
Μόλις βγει το γλυκό από το φούρνο το περιχύνουμε με το γλάσο που
κρατήσαμε.


DSC_0047

Αφήνουμε το γλυκό να απορροφήσει όλο το γλάσο.

DSC_0048

Κόβουμε σε κομμάτια και σερβίρουμε.

DSC_0066

Η φανταστική αυτή συνταγή είναι από τη φίλη Έλσα.

DSC_0060

6 σχόλια:

  1. Ωραίο έγινε!Θύμιζε λίγο μπράουνις..έλιωνε στο στόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το έκανα κι εγώ χτες Αλεξάνδρα μου!!!!!
    Ομολογώ πως με ενθουσίασε το αποτέλεσμα γευστικά το ίδιο,όπως πρίν πολλά χρόνια!!!
    Εγινε πολύ ωραίο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλεξάνδρα μου,είναι το γλυκό μας!
    Εγώ,το κοβω σε τετράγωνα κομμάτια και τα πασπαλίζω καρύδα!
    Είναι υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το κάνω χρόνια, το έκανε και η μαμά μου και μου το έστελνε στην Αθήνα (1979). η δική μου συνταγή είναι λίογο διαφορετική. περιέχει πέντε κουταλιές κακάο, μία κουταλιά κονιάκ, μία χυμό φρέσκου λεμονιού και ξύσμα λεμονιού στη ζύμη. Επίσης τα ασπράδια τα χτυπώ μαρέγκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα!! Μια ερώτηση παρακαλώ... Λέτε 11/2 κούπες αλεύρι;; Δλδ ποσά γραμμάρια;; Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...